from lab to...

George K. kargig.lists at gmail.com
Fri Sep 24 11:21:48 EEST 2010

2010/9/23  <rkwesk at freemail.gr>:

> Γειά σας
>
> Μία που μας πρότεινε προσωρινή λύση Ο Πάνος Χρυστέας, ότι δεν πάει για ανακύκλωση θα πάει στο Μαρούσι.
>
> Richard

> Το παρόν e-mail εκφράζει προσωπικές απόψεις του αποστολέα και όχι του
> συλλόγου. Η Ένωση Χρηστών και Φίλων Linux Ελλάδος δεν φέρει καμία
> ευθύνη για το περιεχόμενό του.

Καλημέρα,

Θα είμαι και εγώ το Σάββατο το πρωί στις 10:30. Παρακαλούνται όλα τα
μέλη που μπορούν, να έρθουν να βοηθήσουν καθώς δεν υπάρχει κανένα άλλο
περιθώριο. Στις 01/10 το διαμέρισμα πρέπει να παραδωθεί σε άλλον.
Σκοπός είναι να πάμε στο εργαστήριο και να δούμε ποιά από τα πράγματα
είναι για μεταφορά και ποιά για ανακύκλωση, να φορτωθούν όσα είναι να
μεταφερθούν αλλού σε αυτοκίνητα (ή σε φορτηγάκι) και να αδειάσει το
διαμέρισμα.

Φεύγοντας το Σάββατο από το διαμέρισμα δεν πρέπει να έχει μείνει τίποτα.

Η συμμετοχή των μελών στην μετακόμιση του Σαββάτου είναι αναγκαία
καθώς δεν υπάρχει καμία εναλλακτική.

Με τιμή,
--
Καργιωτάκης Γιώργος