Φεστιβάλ Νεολαίας Συνασπισμού

rkwesk at freemail.gr rkwesk at freemail.gr
Sun Sep 19 11:43:30 EEST 2010

Ο Γιώργος έγραψε:

snip

Προσωπική μου γνώμη είναι πως πρέπει να συμμετέχουμε όπου μας καλούν
με την προϋπόθεση πως μπορούν/θέλουν να βοηθήσουν κάποια μέλη. Τα
πράγματα είναι απλά. Αν βρεθούν 3-4 άνθρωποι να τρέξουν μια
εκδήλωση/παρουσία μας κάπου, τότε αυτή θα πραγματοποιηθεί. Όσο τα μέλη
δεν δραστηριοποιούνται τόσο ο σύλλογος δεν θα συμμετέχει πουθενά.

Snip

Εγώ συμφωνώ. Ήδη έχουμε πάει στο φεστιβάλ τους και εκεί βρήκα, μάλιστα, ένας μέλος μας που είχα πολλά χρόνια να των δω.

Δηλώνω, λοιπών, διαθέσιμος (εν μέρει) να συμμετέχω.

Richard