Re: 7ο ΔΣ HELLUG 2010

George K. kargig.lists at gmail.com
Thu Sep 9 09:38:58 EEST 2010

2010/9/9 George K. <kargig.lists at gmail.com>:

> Καλημέρα,
>
> Έγινε το 7ο ΔΣ αλλά δεν έχω ανεβάσει ακόμα στο Wiki το τι συζητήθηκε.
> Λάθος μου. Θα το κάνω μόλις μπορέσω.
> Ευχαριστώ για την υπενθύμιση :)
>
> Φιλικά,
> --
> Καργιωτάκης Γιώργος

Πρακτικά 7ου ΔΣ HELLUG:

http://wiki.hellug.gr/index.php/%CE%A0%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC_7%CE%BF%CF%85_%CE%94%CE%A3_2010
shorturl: http://is.gd/f1ZU0

Επειδή τα θέματα συζήτησης ήταν λίγο πολύ αυτά του 6ου ΔΣ προσπάθησα
να δώσω μια εικόνα του τι έχει γίνει από τότε και του τι πρέπει να
γίνει ακόμα για να κλείσουν. Ελπίζω να βοηθάει και να μην μπερδεύει.

Με τιμή,
--
Καργιωτάκης Γιώργος
Γραμματέας ΔΣ HELLUG 2010