offtopic: memory test βγάζει λάθος με 2 RAM modules αλλά όχι με κάθε ένα μόνο του

Nick Demou ndemou at gmail.com
Fri Sep 3 10:56:25 EEST 2010

προσπαθώ να αυξήσω τη μνήμη από τα 2 στα 4GB για να μπορέσω να τρέχω
virtualbox στο ubuntu φορητό μου
Κάθε φορά όμως που τοποθετώ δύο RAM modules μου βγάζει error στο memory
check. Το απροσδόκητο είναι ότι ελέγχοντας κάθε ένα από τα modules ξεχωριστά
δεν βγάζει κανένα πρόβλημα.
Το περίεργο είναι πως το φορητό δούλεψε μια μέρα χωρίς πρόβλημα με 2
modules. Βέβαια από το φόβο του disk corruption δεν δούλεψα πάνω σε
documents αλλά μπορούσα να βλέπω videos, ν' ακούω μουσική, να κάνω browsing,
remote εργασίες με ssh, rdp, vnc κ.α.)

Για να γίνω ποιο σαφής ως προς το τι παίζει και τι όχι ακολουθεί ένα μίνι
ascii διάγραμμα.  το φορητό έχει 2 υποδοχές Υ1,Υ2 και εγώ έχω διαθέσιμα 3
memory sticks (Ra,Rb,Rc) εκ των οποίων τα Rb, Rc είναι από την ίδια εταιρεία
και ίδιο μοντέλο, μέγεθος

αυτοί οι συνδυασμοί περάσαν το τεστ:

Υ1:Ra     Υ1:Rb          Υ1:--     Υ1:--
Y2:--     Y2:--          Υ2:Rb     Υ2:Rc

αυτοί οι συνδυασμοί απέτυχαν:

Υ1:Ra     Υ1:Rb     Υ1:Rb     Υ1:Rc
Y2:Rb     Y2:Ra     Υ2:Rc     Υ2:Rb

(δεν έχω εξαντλήσει όλους τους συνδυασμούς επειδή η κάθε δοκιμή θέλει πολύ
χρόνο)