Re: [Solved] υπάρχει τρόπος να μην έχει το firefox μεγάλα κενά στο user interface του?

Nikos Roussos nikos at autoverse.net
Fri Aug 27 14:46:37 EEST 2010

2010/8/27 Nick Demou <ndemou at gmail.com>:

> ευχαριστώ πολύ και τους 2!
>
> από ότι φαίνεται όπου το μενού του firefox αναφέρει "Εργαλειοθήκη
> σελιδοδεικτών" εννοεί "Χώρος για την Εργαλειοθήκη σελιδοδεικτών" (την
> εργαλειοθήκη σελιδοδεικτών την είχα τοποθετήσει δεξιά από το μενού)

Προσωπικά χρησιμοποιώ το "tiny menu"[1], που μαζεύει όλο το menu και
μετά με δεξι κλικ στη μπάρα του firefox και customize μεταφέρεις και
όλα τα αντικείμενα της navigation bar και την καταργείς κι αυτή.[2]

[1] https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1455/
[2] http://dl.dropbox.com/u/1899815/firefox.png

(εξαιρετή λύση για netbooks)

--