Re: υπάρχει τρόπος να μην έχει το firefox μεγάλα κενά στο user interface του?

Sophoklis Goumas olspookishmagus at gmail.com
Fri Aug 27 11:07:49 EEST 2010

Το μεγάλο κενό που υποδεικνύεις είναι η «Εργαλειοθήκη σελιδοδεικτών».
Μπορείς να την απενεργοποιήσεις την εμφάνιση της πηγαίνοντας διαδοχικά:
Προβολή -> Εργαλειοθήκες -> Εργαλειοθήκη σελιδοδεικτών

Σίγουρα υπάρχουν κάποια themes που θα συμπυκνώσουν τον χώρο που
καταλαμβάνει ο FireFox.
Προτείνω κάποια keywords αναζήτησης: tiny, micro, compact για αναζήτηση εδώ:
https://addons.mozilla.org/el/firefox/themes/

Σοφοκλής