Re: Ο Richard Stallman στην Αθήνα

Nikos Roussos nikos at autoverse.net
Mon May 24 19:58:53 EEST 2010

Εννοείται πως υπάρχει ανοιχτή πρόσκληση από την οργανωτική του φεστιβάλ προς
τον Hellug για να έχει τραπεζάκι με υλικό, κλπ έξω απ' την αίθουσα που θα
γίνει η ομιλία του Stallman.

Ο Stallman είναι ήδη Αθήνα. Όποιος επιθυμεί να βοηθήσει στην ομάδα που τον
ξεναγεί και γενικώς τον βοηθάει να μετακινείται στην Αθήνα ας μου στείλει
ένα προσωπικό mail.