[Open-source] Συνέδριο ΕΛ/ΛΑΚ 2010 - Κάλεσμα για booths

Athanasiadis Giannis athang at uom.gr
Tue Apr 27 10:53:04 EEST 2010

Ρε παιδιά συγγνώμη εσείς είστε φαίνεται πολύ αγγλομαθείς και λέξεις όπως
booth τις χρησιμοποιείτε καθημερινώς ... εγώ ΔΕΝ τις χρησιμοποιώ και
ΠΑΡΑΚΑΛΩ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λέξη "*Πάγκος*" ή τουλάχιστον
εάν σώνει και καλά θέλετε να το πείτε αγγλικά πείτε το "STAND".

Άκου booth...

Giannis Athanasiadis

O/H Jennie Petoumenou έγραψε: