Περί μη συμμετοχής του HELLUG στην DTE 2010

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sat Apr 10 14:45:00 EEST 2010

On Saturday 10 April 2010, Thanos Kyritsis wrote:
> Πέρα από το γνωστό θέμα των πολλών ανενεργών μελών (που στη συγκεκριμένη
>  περίπτωση δεν πολυέχει εφαρμογή διότι στις εκθέσεις συνήθως ξυπνάνε
>  αρκετοί), η DTE γενικά έχει "φθαρεί" (σε σχέση με παλιότερα), χρόνο με το
>  χρόνο έχει γίνει και χειρότερη, χωρίς ενδιαφέρον και χωρίς να βλέπεις
>  τελικά και τίποτα σχετικό με πληροφορική.
>
> Επομένως και ο κόσμος έχει χάσει το ενδιαφέρον του ....
>
> Εγώ πάντως θα πρότεινα ο σύλλογος να σκεφτεί και άλλους τρόπους να είναι
>  ενεργός σε εκδηλώσεις (πχ ίσως πιο μικρές και πιο targeted εκδηλώσεις, πχ
> [...]
++

Ακριβώς αυτή η άποψη είχε ξαναδιατυπωθεί και εδώ, και στην ΓΣ, και σε
συζητήσεις μελών. Ήταν ένας λόγος που ως ΔΣ είχαμε πεί "να μην κυνηγήσουμε"
την έκθεση αυτή. Άρα πιστεύω ότι συμφωνούμε όλοι με την απόφαση που πάρθηκε
για την φετινή DTE.

--
Say NO to spam and viruses. Stop using Microsoft Windows!