Re: Περί μη συμμετοχής του HELLUG στην DTE 2010

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Sat Apr 10 14:20:07 EEST 2010

On Apr 10, 2010, at 2:00 PM, George K. wrote:

> Δεν υπάρχει πιστεύω λόγος να το κυνηγήσουμε το θέμα παραπάνω μιας και
> έχει αναφερθεί πολλές φορές στις λίστες και στις συναντήσεις χωρίς να
> υπάρξει καμία ουσιαστική ανταπόκριση.

Αν θέλει κάποιος να αναρωτηθεί γιατί συμβαίνει αυτό, να σε βοηθήσω:

Πέρα από το γνωστό θέμα των πολλών ανενεργών μελών (που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν πολυέχει εφαρμογή διότι στις εκθέσεις συνήθως ξυπνάνε αρκετοί), η DTE γενικά έχει "φθαρεί" (σε σχέση με παλιότερα), χρόνο με το χρόνο έχει γίνει και χειρότερη, χωρίς ενδιαφέρον και χωρίς να βλέπεις τελικά και τίποτα σχετικό με πληροφορική.

Επομένως και ο κόσμος έχει χάσει το ενδιαφέρον του ....

Εγώ πάντως θα πρότεινα ο σύλλογος να σκεφτεί και άλλους τρόπους να είναι ενεργός σε εκδηλώσεις (πχ ίσως πιο μικρές και πιο targeted εκδηλώσεις, πχ fests). Οι εκθέσεις καλώς ή κακώς δεν μας προσφέρουν πλέον αυτό που κάποτε είχε μεγάλο νόημα.

--
Thanos Kyritsis