Περί DTE 2010

Panagiotis Palias trendy at hellug.gr
Wed Apr 7 13:42:10 EEST 2010

On 31/3/2010 19:39, Potamianos Gregory wrote:
> Καλησπέρα σας,
>
> στο τελευταίο ΔΣ[1] του HELLUG συζητήθηκε το θέμα της συμμετοχής του συλλόγου
> στην DTE 2010. Επειδή η ημερομηνία πλησιάζει (16-18/4) πρέπει να αρχίσουμε να
> οργανωνόμαστε. Τα κύρια θέματα που βλέπω είναι τα εξής:
>
> 1) Υπάρχει διάθεση και κόσμος να πλαισιώσει το περίπτερο; Καλό θα ήταν να
> υπάρχουν 6-7 άτομα κάθε μέρα.
>
> 2) Η σκέψη είναι να είμαστε σε ένα μεγάλο(30-35τμ) περίπτερο μαζί με το AWMN.
> Το κόστος του είναι περίπου 700 ευρώ άρα το μερίδιο μας 350. Να αρχίσουμε το
> ρεφενέ να δούμε τι μαζεύουμε;

> [...]

Σχετικά με τα μπλουζάκια...
Η καλύτερη τιμή που βρήκαμε είναι από το Βασιλάκο. Δυστυχώς όμως ο λογιστής του
δε συμφωνεί με το σχέδιο που είχαμε σκεφτεί για το πώς να πουλήσουμε τα
μπλουζάκια. Υπάρχει κάποιος λογιστής ή φίλος λογιστή να συζητήσουμε κάποια
πράγματα; Όσο το δυνατόν πιο σύντομα για να καταλήξουμε στο τι θα κάνουμε και να
παραγγείλουμε εγκαίρως.