Re: Ομάδα Web

George K. kargig.lists at gmail.com
Mon Mar 22 23:41:15 EET 2010

2010/3/22 Nikos Roussos <nikos at autoverse.net>:

> Το ιδανικό θα ήταν αυτό να γίνει σε συννενόηση με τον webmaster του
> site (τον γραφώντα) με το ΔΣ, και γενικώς με την υπο σύσταση web team,
> διαφορετικά ακυρώνονται οι ρόλοι.
> Το παρόν e-mail εκφράζει προσωπικές απόψεις του αποστολέα και όχι του
> συλλόγου. Η Ένωση Χρηστών και Φίλων Linux Ελλάδος δεν φέρει καμία
> ευθύνη για το περιεχόμενό του.

Προφανώς είναι το ιδανικό αυτό που περιγαφεις...πολλές φορές όμως
πρέπει να γίνει το "κάτι" για να πάρει μπρος μια ομάδα...
Από την άλλη το site πάσχει εδώ και πολύ καιρό από ενημέρωση
περιεχομένου όπως έχει ειπωθεί άπειρες φορές.
Τα όποια passwords υπήρχαν προφανώς δεν άλλαξαν...

Το γεγονός πως έδωσα σε κάποιον πρόσβαση στο site δεν αναιρεί κανένα
υπάρχοντα ρόλο. Ίσως όμως καταφέρει και επιταγχύνει κάποια πράγματα,
κάτι που ο σύλλογος έχει τόσο ανάγκη. Τουλάχιστον αυτός είναι ο σκοπός
μου.

Φιλικά,
--
Καργιωτάκης Γιώργος