Περί DTE 2010

George K. kargig.lists at gmail.com
Wed Mar 17 09:53:46 EET 2010

Καλημέρα σας,

είχα χθες το απόγευμα μια επικοινωνία με τον κύριο Ψωμιάδη της DTE (ας
είναι καλά ο Φάνης Δοκιανάκης) σχετικά με πιθανή συμμετοχή μας.
Το κόστος για ένα περίπτερο 20τμ είναι περίπου 500€ + ΦΠΑ. Του ζήτησα
επίσης το κόστος για ένα λίγο μεγαλύτερο περίπτερο ώστε να μπορούμε να
το έχουμε από κοινού με το AWMN και μου είπε ότι για ένα περίπτερο
30-35τμ το κόστος θα είναι περίπου στα 700-750€ + ΦΠΑ.

Στην επικοινωνία μας μου διευκρίνισε πως το κόστος αυτό αφορά μόνο το
περίπτερο το ίδιο (υλικά) και δεν ζητούν καθόλου χρήματα για την
συμμετοχή μας (όπως φαντάζομαι πληρώνουν οι "εμπορικοί" πελάτες).

Επίσης μου είπε πως οι χώροι τελειώνουν και γι αυτό θα πρέπει να
βιαστούμε αν θέλουμε να είμαστε εκεί. Καταληκτική ημερομηνία δεν μου
διευκρίνισε πάντως...αλλά μου είπε "ακόμα και αύριο καλά θα ήταν να το
ξέρουμε".

Προσωπική μου γνώμη είναι πως αν αποφασίσει η Ομάδα Εκθέσεων να
συμμετέχουμε, να πάμε σε κοινό περίπτερο με το AWMN.
Για το πως μπορεί να καλυφθεί το κόστος είναι πιο κατάλληλος να
μιλήσει ο Πάνος ως ταμίας...Θα προτιμούσα την λύση του ρεφενέ πάντως
παρά να ξετινάξουμε ότι έχει μαζέψει ταμείο από τις συνδρομές στον
πρώτο κιόλας μήνα...

Φιλικά,
--
Καργιωτάκης Γιώργος