ΟΥΤΕ ΔΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΚΛΕΙΣΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΤΟΥ "ΝΕΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ"

Μανόλης Νίνος epninos at gmail.com
Sun Mar 7 16:27:35 EET 2010

Aγαπητοί φίλοι της Ένωσης,

θέλω να κάνω μία έκκληση σε όλους για να βρούμε τρόπους,
σε συνεργασία οπωσδήποτε με την εταιρία ΕΛ/ΛΑΚ και
όλους τους άλλους συλλόγους και φόρουμ του ελεύθερου λογισμικού
για μια καμπάνια που προτείνω να έχει τον τίτλο
ΟΥΤΕ ΔΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΚΛΕΙΣΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΤΟΥ "ΝΕΟΥ
ΣΧΟΛΕΙΟΥ"

Θα είδατε την απόφαση της κυβέρνησης για το "Νέο Σχολείο"
http://www.ypepth.gr/docs/neo_sxoleio_b ...
100304.doc<http://www.ypepth.gr/docs/neo_sxoleio_brochure_100304.doc>
όπου προβλέπεται από την επόμενη σχολική χρονιά
να μπουν
υπολογιστές σε όλες τις τάξεις και σύνδεση στο διαδίκτυο.
Η απόφαση για τους υπολογιστές θα παρθεί πιθανότατα μέσα στο Μάρτη,
http://esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7069:2010-03-04-18-31-50&catid=346:2009-12-02-06-54-27&Itemid=1079

οπότε πρέπει να βιαστούμε.

Με εξοργίζει ακόμη και η σκέψη ότι θα δοθεί σήμερα έστω και ένα σεντς για
κλειστό λογισμικό,
εφόσον το ελεύθερο λογισμικό προσφέρει παρόμοιες ή και καλύτερες λύσεις.
Σε εποχή μάλιστα που αποφασίστηκαν ήδη τρομακτικές περικοπές σε μισθούς,
διορισμούς κτλ.
Αν αφήσουμε να ξαναχρησιμοποιηθεί κλειστό λογισμικό
καταδικάζουμε άλλη μια γενιά σε κλειστά συστήματα.

'Όσοι πιστεύουμε πως το ελεύθερο λογισμικό είναι όντως
πιο ασφαλές/αξιόπιστο/σταθερό/οικονομικό
δεν πρέπει να αφήσουμε να χαθεί αυτή η ευκαιρία.

Είναι, σε όσο βαθμό μας αναλογεί, και προσωπική μας ευθύνη και χρέος!

Έχω βάλει ήδη σχετικές αναρτήσεις στα φόρουμ
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=27&t=10658&start=10
&
http://forum.hellug.gr/index.php?topic=5234.msg39631#msg39631

Καταλυτική θα είναι η συμβολή σε μια τέτοια προσπάθεια των πιο ειδικών:
ηλεκτρολόγων μηχανικών, μηχανικών υπολογιστών, πληροφορικάριων,
φοιτητών σχολών πληροφορικής ΑΕΙ / ΤΕΙ,
για να αντικρούσουν  τους συνήθεις μύθους που εξαπολύονται εναντίον του
ελεύθερου λογισμικού.
Φυσικά όλοι οι εκπαιδευτικοί, απλοί χρήστες και φίλοι του ελεύθερου
λογισμικού
(που όπως εγώ δεν έχουμε τεχνικές γνώσεις, αλλά απολαμβάνουμε τα
πλεονεκτήματα του ΕΛ/ΛΑΚ)
επίσης πρέπει να βοηθήσουμε.

Σχετική ανάρτηση στο προσωπικό μου μπλογκ
http://vivliothiki.blogspot.com/2010/03/blog-post.html

--
Emmanuel Ninos
BA English & Greek, Dip RSA TEFL

Εμμανουήλ Νίνος
υπεύθυνος στη Σχολική Βιβλιοθήκη του 9ου Γυμνασίου Περιστερίου