Πρακτικά 2ου ΔΣ HELLUG 2010

Leonidas Tsampros ltsampros at upnet.gr
Tue Mar 9 01:47:59 EET 2010


"George K." <kargig.lists at gmail.com> writes:

> Το Σάββατο 06/03/2010 έγινε προετοιμασία για την μετακόμιση του παλιού
> εργαστηρίου του HELLUG και έπειτα πήγαμε σε ένα κοντινό καφέ για
> συζήτηση/ΔΣ.
> Έκτός από τους 5 του ΔΣ, ήρθαν ακόμα 5 μέλη για να βοηθήσουν στην
> μετακόμιση και τους ευχαριστούμε πολύ για την βοήθεια.
>
> Θα θέλαμε στο ΔΣ να γίνει και ενημέρωση για τις εκκρεμότητες που τυχόν
> υπάρχουν από το προηγούμενο ΔΣ. Έιχε ζητηθεί από τον Παναγιώτη
> Κρανιδιώτη και το Νίκο Ρούσσο να είναι παρόντες αλλά τελικά κανείς
> τους δεν κατάφερε να έρθει. Ο Παναγιώτης είχε επαγγελματικές
> υποχρεώσεις ενώ ο Νίκος είχε πει πως θα ερχόταν αλλά τελικά αυτό για
> άγνωστο λόγο δεν έγινε. Θα θέλαμε πολύ να έρθουν στο επόμενο ΔΣ για να
> δούμε τι θέματα υπάρχουν ανοιχτά.
>
> Στο ανοιχτό ΔΣ που έγινε με την συμμετοχή και των μελών που είχαν
> έρθει να βοηθήσουν στην προετοιμασία της μετακόμισης συζητήθηκαν τα
> εξής θέματα:
>
> 1) Αν θα υπάρξει συμμετοχή του Συλλόγου στην φετινή DTE. Έχουμε ήδη
> μια πρόσκληση από το AWMN για κοινή συμμετοχή. Συμφωνήθηκε να γίνει
> μια κίνηση εκ μέρους του ΔΣ για να μάθουμε το κόστος συμμετοχής και
> έπειτα, αν το κόστος δεν είναι απαγορευτικό, να αναλάβει η Ομάδα
> Εκθέσεων τις υπόλοιπες κινήσεις.
>
> 2) Έγινε πάλι μια μεγάλη κουβέντα για το κατά πόσο μπορεί ο σύλλογος
> να δίνει/πουλάει/δωρίζει αναμνηστικά ή/και μπλούζες στις εκθέσεις και
> όχι μόνο. Ένα μέλος προσφέρθηκε να ρωτήσει κάποιον νομικό/λογιστή για
> να έχουμε πιο τεκμηριωμένη άποψη.
>
> 3) Συμφωνήθηκε να γίνονται πιο συχνά ενημερώσεις στα μέλη για τις
> συνδρομές/οφειλές τους (τουλάχιστον 3 φορές το χρόνο).
>
> 4) Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα πρέπει να γίνει η πληρωμή των 1500Ε
> για την συμμετοχή μας στην ΕΕΛΛΑΚ. Σχετική ανακοίνωση θα υπάρξει
> αργότερα μέσα στον μήνα μόλις έχουμε και περισσότερες λεπτομέρειες για
> το θέμα.

Γιατί πρέπει ο σύλλογος να πληρώσει 1500Ε για να συμμετέχει στο ΕΕΛΛΑΚ;
Δεν είναι αρκετά χρήματα που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν με αρκετά
διαφορετικούς τρόπους από τον σύλλογο;

>
> 5) Θα πρέπει να σταλεί η συμμετοχή/παρουσίαση του Συλλόγου στο
> Fosscomm 2010 που θα γίνει τον Απρίλιο στην Θεσσαλονίκη. Επίσης θα
> πρέπει να γίνει κάποια κίνηση μήπως και μπορέσουμε να έχουμε κάποιο
> stand στο OpenFest του ΤΕΙ Πειραιά στις 13-14 Μαρτίου.
>
> 6) Έγινε ενημέρωση από τον ταμία για τις αποδείξεις που θα κόψει ο
> Σύλλογος εκ μέρους της οργανωτικής επιτροπής της Fosscomm για τις
> χορηγίες του συνεδρίου.
>
> 7) Θα πρέπει να διευκρινιστεί ποιοί και πότε εκπροσωπούν το Σύλλογο
> στην ΕΕΛΛΑΚ. Η ενημέρωση που υπάρχει αυτή τη στιγμή είναι ελλειπής.
>
> 8) Για την μετακόμιση θα γίνει μάλλον την Δευτέρα 08/03 εκτίμηση από
> άλλη μία εταιρία για να μας δώσει και αυτή προσφορά. Η μετακόμιση θα
> γίνει κατά πάσα πιθανότητα μέσα στην βδομάδα. Επίσης κάποια παλιά
> πράγματα (οθόνες/εκτυπωτές/σκληροί δίσκοι/παλιές κάρτες) που είχαν
> βλάβες αποφασίστηκε να δωθούν σε ανακύκλωση ηλεκτρονικών παρά να
> περιμένουμε μήπως κάποτε τα φτιάξει κάποιος.
>
> 9) Οι ομάδες εργασίας θα πρέπει σιγά σιγά να αρχίσουν να
> (αυτο)-οργανώνονται. Ο σύλλογος μπορεί να προσφέρει mailing list ή
> οτιδήποτε άλλο χρειαστεί μια ομάδα. Τα 2 μέλη της ομάδας web που ήταν
> στην συνάντηση πρότειναν να αρχίσουν την κουβέντα στο forum του
> Συλλόγου για αρχή.
>
> 10) Υπάρχει διάθεση να ξεκινήσει μια σειρά από ομιλίες, όπως αυτές που
> γινόντουσαν πριν 2 χρόνια στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, αρκεί να βρεθεί
> κατάλληλος χώρος φιλοξενίας. Θα γίνει προσπάθεια η πρώτη ομιλία να
> γίνει πριν το Πάσχα.
>
> 11) Σχετικά με το θέμα των εκπτώσεων, μέσα στην βδομάδα θα σταλούν τα
> πρώτα mails για να ζητάμε τέτοιες εκπτώσεις για τα μέλη του Συλλόγου.
>
>
> Τυχόν φωτογραφίες από το Σάββατο καλό θα ήταν να ανέβουν στο
> http://photos.hellug.gr/


More information about the Hellug mailing list