Re: Πρακτικά 1ου ΔΣ HELLUG 2010

Pierros Papadeas ppapadeas at gmail.com
Sat Feb 27 13:28:19 EET 2010

2010/2/27 Alexios Zavras <zvr+hellug at zvr.gr>:

> όπως βρίσκεται μια αίθουσα στο κτήριο Γκίνη για τη Γ.Σ.,
> δε θα μπορούσε να βρίσκεται και για τέτοιες εκδηλώσεις;

Δεν είμαι μέλος του  Hellug αλλα πρέπει να απαντήσω σε αυτό. Ο χώρος
που θα παραχωρηθεί στο Hellug απο την ΕΕΛΛΑΚ
δεν θα παραχωρηθεί ώς εργαστήριο Hellug αλλά ως εργαστήρι ελεύθερου
λογισμικού του Κάτω Πολυτεχνείου.

Είμαι φοιτητής της Αρχιτεκτονικής του Πολυτεχνείου (στα κτήρια
Πατησίων) και μέλος του Foss.Ntua καθώς
και του Fedora Project. Με την ιδιότητα μου αυτή και με άλλα άτομα απο
τις κοινότητες μου
θα κρατάμε τον χώρο μια η περισσότερες μέρες ανοικτό (καθώς φαντάζομαι
ότι δεν μπορεί μόνο του το hellug
για όλη την εβδομάδα) Προφανώς όποιες άλλες κοινότητες μπορούν να
βοηθήσουν καλό θα είναι.

Άρα δεν μιλάμε για "Εργαστήριο του Συλλόγου" αλλά για χώρο Ανοικτού
και Ελέυθερου Λογισμικού
που συνεισφέρει και ο Σύλλογος (όπως και άλλες κοινότητες). Δηλαδή
αυτός είναι ο χώρος που "Μιλάμε
για ένα χώρο όπου θα μπορούν να γίνονται εκδηλώσεις/παρουσιάσεις υπό
την αιγίδα του συλλόγου και
με ομιλητές από την ευρύτερη κοινότητα του ελ. λογισμικού."

Τώρα αν τύχει και είναι και η νομική έδρα του Συλλόγου καλώς έχει,
αλλά είναι ανεξάρτητο ζήτημα.

--
Pierros Papadeas
PGP key: 0x6130DBF8