Re: Ανοιχτό Κάλεσμα

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Mon Dec 21 11:07:09 EET 2009

Μια ερώτηση: αυτό το κάλεσμα αφορά και τις ιστοσελίδες κρατικών ΝΠΙΔ ή
μόνο ιστοσελίδες του στενού δημόσιου τομέα?

Αυτό που έχω στο μυαλό μου είναι το ΚΕΕΛΠΝΟ (Κέντρο Ελέγχου και
Πρόληψης Νοσημάτων, www.keelpno.gr), το site του οποίου θέλει γερό
ρεκτιφιέ και πολύ θα ήθελα να υποβάλλω πρόταση. Το ΚΕΕΛΠΝΟ είναι ΝΠΙΔ
που υπάγεται απευθείας στον υπουργό υγείας. Το αφορά η παραπάνω
προσπάθεια?

Επίσης μια διευκρίνηση, πώς ακριβώς υποβάλλονται οι προτάσεις? Όταν
λες "λειτουργικό πρότυπο" εννοείς κάτι σαν ένα dummy site στο οποίο
μπορούν να μπουν οι χρήστες και να το δούν?

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες,

Θοδωρής Λύτρας

Στις 21 Δεκεμβρίου 2009 10:54 π.μ., ο χρήστης Nikos Roussos
<nikos at autoverse.net> έγραψε: