[Open-source] Fedora at Infosystem - Το Fedora στην Infosystem

Faidon Liambotis paravoid at debian.org
Tue Nov 24 04:21:58 EET 2009

Christos Bacharakis wrote:
> Δεν έχουμε περίπτερο ανά διανομή. Πολύ απλά θα υπάρχει μια παρουσία του
> Fedora *με αρκετό υλικό* στην infosystem στο ίδιο περίπτερο με το Hellug
> και όλους τους υπόλοιπους. Είναι κακό; Υπερβολικό;
Κακό σίγουρα όχι, ό,τι κάνει κανείς καλό είναι και είναι πολύ ευχάριστο
που υπάρχει συγκρότηση ώστε να γίνονται τέτοιες ομαδικές κινήσεις.

Να σου πω από την άλλη όμως ότι μου είναι φοβερά ευχάριστο να βλέπω
cross-posted σε δεκαπέντε μεριές (κοινή πρακτική πλέον φαίνεται...) κάτι
που τελικά αποδεικνύεται (στα μάτια μου) «παρουσία με αρκετό υλικό» στο
περίπτερο του Hellug, ψέματα θα σου πω. Οπότε ναι, μάλλον υπερβολικό.

Τέλος πάντων, ας μην το κουράζουμε, μικρής σημασίας.

Φιλικά,
Φ.