[Thelug] Infosystem

Kostas Boukouvalas boukouvalas at gmail.com
Fri Nov 20 19:00:15 EET 2009

Όποιος έχει μεταφορικό μέσο και θέλει ας περάσει και από το σπίτι μου
να πάρει τους μεγάλους μουσαμάδες οι οποίοι δε γνωρίζω επ' ακριβώς
ποιος τους τύπωσε, αλλά υπάρχουν και περιφέρονται τουλάχιστον από τον
καιρό των δεινοσαύρων και ανήκουν λογικά στον hellug. Συγχωρήστε μόνο
το γεγονός οτι σε κάποιον από αυτούς υπάρχουν σε μια πλευρά μικρές
τρύπες γιατί χρησιμοποιήθηκε ανάποδα στη Πτολεμαίων σαν προβολικό πανί
για τα μαθήματα (νομίζω είναι ο "άχρηστος" με τις τούρτες και τις
ευχαριστίες στα μακεδονικά περιφερειακά, τη suse κλπ).

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μέσω e-mail.