[Greeklug] Ψηφιακό Αρχείο της ΕΡΤ

Panagiotis Kranidiotis kranidiotis at vatica.org
Sun Nov 15 09:28:36 EET 2009

O/H Kostas Boukouvalas έγραψε:

> Έχεις δίκιο σε αυτά που λες, γίνεται όμως διαρκώς κάτι που μου σπάει
> προσωπικά τα νεύρα και είναι το υπόλοιπο παγόβουνο της διαφωνίας μου.
> Δρα κάποιος ως μελος ενός φορέα για ένα θέμα αξιοποιώντας τις
> προσωπικές του συνδέσεις κλπ και στο τέλος αποστέλλεται και ένα
> επίσημο έγγραφο. Ακόμα και ως απόφαση δ.σ. χωρίς να γνωρίζουν σχετικά
> όλα τα μέλη γιατί κάτι τέτοιο θα είχε ως αποτέλεσμα να ξημερωθούμε. Ως
> εδώ καλά.
>
> Από εκεί πέρα όμως εσύ λες οτι μετράει το αποτέλεσμα. Εγώ λεω οτι
> μετράει επίσης, να νιώθουν όλοι οτι είναι ένα, να νιώθουν όλοι οτι
> [...]
Για να είναι φορέας, φορέας with balls (όπως τουλάχιστον τον εννοείς
εσύ) θέλει από πίσω του μια υποδομή, σημαντικό αριθμό full time
υπαλλήλων και ένα budget που αντιστοιχούν σε μία κανονική εταιρία.

Υποδομή και budget θέλουν πολύ χρήμα, full time εργασία δεν μπορεί να
προσφερθεί από τα μέλη είτε είναι απλά μέλη είτε μέλη του ΔΣ για να μην
αναφέρω ότι όταν έχεις διασπασμένη μια, ούτως ή άλλως μικρή σε μέγεθος,
κοινότητα διασπασμένη σε 10000 διαφορετικούς υποφορείς και ομάδες ο
συνολικός διαθέσιμος χρόνος είναι ελάχιστος.

Οι περισσότεροι από εμάς ξέρεις πολύ καλά ότι είμαστε εθελοντές και όχι
επαγγελματίες συνδικαλιστές.

Άρα στην επιλογή δουλειά ή οργάνωση αναγκαστικά πρέπει να επιλεγεί το
πρώτο. Η ανάγκη αυτή είναι ακόμα πιο επιτακτική όταν αντί να έχεις την
κοινότητα αρωγό και συμμέτοχο στις προσπάθειές σου, την έχεις απέναντι
σου να σε κατηγορεί για έλλειψη οργάνωσης, για συμμετοχή σε σκοτεινές
συνομωσίες.

Ε λοιπόν ή θα ασχολήσε με το να απαντάς σε όλα αυτές τις επιθέσεις ή
κάνεις ότι μπορείς με όποιο τρόπο συνεννόησης μπορείς με ότι λάθη μπορεί
να κάνεις. Άλλωστε όποιος θέλει να συμμετάσχει, να βοηθήσει και να είναι
μέρος της προσπάθειας πότε δεν βρήκε κλειστές πόρτες.

Κάποια στιγμή ας σταματήσουμε την γκρίνια και την μιζέρια και ας
δουλέψουμε όλοι μαζί με τον τρόπο που μπορεί ο καθένας καλύτερα έχοντας
σαν στόχο την σύνθεση απόψεων και ενεργειών για έναν θετικό στόχο και
όχι τις απαιτήσεις και την κριτική. Ιδίως σε μια περίοδο που φαίνεται
ότι οι συγκυρίες ευνοούν το Ελεύθερο Λογισμικό.