Infosystem

Kostas Boukouvalas boukouvalas at gmail.com
Wed Nov 11 17:00:06 EET 2009

Και κάτι ακόμη άσχετο αλλά απολύτως σχετικό.

Τέλος για μένα τα μηνύματα στις κρυφές λίστες (members greeklug και
members hellug) τα οποία αφορούν τις σχέσεις των συλλογικοτήτων μεταξύ
τους.

Θα ξεκατινιάζομαι δημόσια για ο,τι δε μου κάθεται. Από τη στιγμή που
πλέον εδώ και κάποιους μήνες δεν παίρνω στο λαιμό μου τρίτους, θα το
κάνω αναλαμβάνοντας την ευθύνη όσων γράφω.

Και από ο,τι λαμβάνω σήμερα στο *προσωπικό* e-mail και αφορά τέτοια
πράγματα συμπεριλαμβανομένων προσωπικών αντιπαλοτήτων μεταξύ τρίτων
που τους γνώρισα σε αυτές τις ομάδες θα το βγάζω στις λίστες για αυτό
να με θεωρείτε (αν δε το έχετε κάνει ήδη) πλήρως αναξιόπιστο άτομο
πριν να εμπιστευτείτε οποιαδήποτε μυστικά μαζί μου. Το ήδη υπάρχον
αρχείο δε θα το χρησιμοποιήσω γιατί αν το κάνω θα χαλάσουν όχι μόνο οι
δικές μου αλλά οι φιλίες πολλών ανθρώπων μεταξύ τους.

Δε θα διαταράξω εγώ ξανά τη ψυχική μου γαλήνη προς χάριν της ηρεμίας
του κοινωνικού συνόλου. Και ας είναι αυτό ενάντια στα προσωπικά μου
πιστεύω.