Infosystem

Nikos Roussos nikos at autoverse.net
Wed Nov 11 16:38:47 EET 2009

2009/11/11 Kostas Boukouvalas <boukouvalas at gmail.com>

> Γιατί σε εμένα *προσωπικά* είπες κάτι, έδωσες το λόγο σου και δε το
> τήρησες τελικώς. Δηλαδή οτι θα έρθεις πριν την διεξαγωγή της έκθεσης
> να συζητήσουμε για να έχουμε όλοι ΕΝΙΑΙΑ παρουσία την οποία *ήδη από
> τον Αύγουστο* είχαμε εξασφαλίσει σε 32 τ.μ. και ακριβώς σε είχα
> ενημερώσει μεταξύ άλλων και γι' αυτό και σου είχα πει χαρακτηριστικά
> "δεν είναι ανάγκη να γράφει το όνομα κάποιου συλλόγου η ταμπέλα,
> μπορεί να γράφει Linux Hellas ή σκέτο Linux".

Έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με πέρυσι; Ο Hellug τόσα χρόνια (πολύ πριν από
μένα και από σένα) συμμετέχει στην Infosystem και πάντα το περίπτερο δεν το
στελεχώνουν μόνο μέλη του, αλλά και μέλη από άλλες κοινότητες και ομάδες. Το
ίδιο γίνεται και φέτος. Αν θέλουν να συμμετέχουν και οι άνθρωποι του
greeklug είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτοι. Δεν βλέπω το λόγο να αλλάξει
κάτι φέτος και το ΔΣ του hellug δεν είχε κάποια άλλη πρόταση ούτε από κάποια
κοινότητα ούτε από το ΔΣ κάποιου άλλου συλλόγου.

Όσο αναφορά τον hellug, τίποτα δεν έχει γίνει κρυφά. Τα μέλη μας είναι
πλήρως ενημερωμένα για τη σχέση με την εελ/λακ και δεν είναι η πρώτη φορά
που μας βοηθάει με υλικό και πόρους (το ίδιο έγινε και στο sfd και όχι μόνο
με τον hellug).

Αυτό που σου χα πει (και όχι μόνο προσωπικά σε σένα) είναι πως όποια στιγμή
ανέβω Θεσσαλονίκη θα ήθελα να βρεθώ από κοντά με μέλη του greeklug για να
συζητήσουμε. Αυτό δεν έχει αλλάξει. Και ο λόγος είναι ακριβώς για να λυθούν
οι όποιες παρεξηγήσεις και κυρίως να διευκρινιστεί πως αυτή η συζήτηση που
αναφέρεις στην fosscomm δεν έλαβε χώρα ποτέ. (Πρόφανώ ο _λόγος_ που
δημιουργήθηκε αυτός ο νέος σύλλογος, όπως τον αναφέρεις εσύ, δεν ήταν δική
μου δουλειά να τον δημοσιεύσω, ειδικά απ' τη στιγμή που βασίζεται σε μια
ανύπαρκτη συζήτηση)

Για τα υπόλοιπα δεν σου απαντάω γιατί καταρχήν είναι φανερό πως δεν γράφεις
ψύχραιμα και κατά δεύτερον οι προσωπικές σου πικρίες δεν αφορούν ούτε τις
υπόλιστες λίστες ούτε ένα thread για την infosystem. Ότι άλλη απορία έχεις
για τον τρόπο που λειτουργεί ο Hellug μπορείς, όπως κάθε άλλο μέλος και
φίλος του, να το απευθύνεις στην λίστα του. Προσωπικά δεν θα γεμίσω άλλο
θόρυβο τις λίστες, νομίζω το έχουμε κουράσει το θέμα.