Feature Request: RSS Feeds των mailing lists

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Tue Oct 13 19:40:48 EEST 2009

On Tuesday 13 October 2009, Sophoklis Goumas wrote:
> Τι θα λέγατε να υπάρχουν RSS feeds για όλες τις λίστες ταχυδρομείου
> του Hellug;
>
> Αυτήν την στιγμή η μόνη λίστα για την οποία υπάρχει RSS feed είναι η
> LGU κι αυτό μέσω του αντίστοιχου Google Group.

Τεχνικό είναι το θέμα. Το συγκεκριμένο feature δεν υποστηρίζεται από τον
Mailman. Αν γνωρίζεις κάποιο plugin, είτε κάποιο άλλο live Mailman
installation στο οποίο προσφέρονται feeds, προώθησέ το να το δούμε.

Όσο για το Google, δεν το ελέγχουμε εμείς. Επειδή υπάρχει από παλιά
usenet gateway (το οποίο μάλιστα δεν παίζει και πολύ καλά), το Google
απλά αναμεταδίδει το newsgroup. Ούτε έχουμε έλεγχο πάνω του (πχ
moderation), ούτε νομίζω πως συμφέρει να ρίξουμε όλες τις λίστες πάνω
στο Google για να μας κάνει rss interface.

--
KERNEL:
A part of an operating system that preserves