Re: Οικολόγοι πράσινοι και ελεύθερο λογισμικό

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Jun 15 16:52:22 EEST 2009

2009/6/15 Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr>:
> [...]
> Ksekollhste ligaki kai deite to oikosysthma me ena pio anoixto mati. Ayth th
> stigmh, h Microsoft Hellas - kai to diktyo synergatwn ths - einai ontws apo
> tous 5-6 sthn Ellada pou exoun thn dynatothta na ylopoihsoun kai na
> sthriksoun megala dhmosia erga plhroforikhs.

<ανάλαφρα>
αααααα... ώστε γι' αυτό οι ελληνικές κυβερνήσεις προωθούν το ΕΛΛΑΚ
μόνο στα μικρά έργα πληροφορικής?
</ανάλαφρα>

<σοβαρά>
Η έλλειψη διάθεσης από την πλευρά των κυβερνήσεων μας να προωθήσουν το
ΕΛ/ΛΑΚ σίγουρα εκτείνεται σε πολύ μεγαλύτερο εύρος από τα τεράστια
έργα πληροφορικής. Στο κάτω κάτω δεν σε εμποδίζει κανείς να
πριμοδοτείς λύσεις ΕΛ/ΛΑΚ και την ίδια στιγμή να απορρίπτεις προσφορές
για λόγους αδυναμίας του προμηθευτή να καλύψει κάποια βασικά κριτήρια
(το έχω δει αρκετές φορές σε έργα μερικών εκατομμυρίου ευρώ). Είναι
βέβαιο από την εμπειρία σε άλλα κράτη ότι αν υπήρχε αγοραστική διάθεση
η αγορά θα αντιδρούσε (πολύ γρήγορα στα μικρότερα projects και στη
συνέχεια και στα μεγαλύτερα projects).

Και για να βασιστώ στα λόγια της ίδιας της microsoft το θέμα είναι
απλό: κατανοούν οι υπεύθυνοι ότι εφόσον "The software is licensed, not
sold" the license matters? Αν το κατανοούν ας φροντίσουν να αξιολογούν
και την άδεια χρήσης όπως αξιολογούν και όλα τα υπόλοιπα ποιοτικά και
ποσοτικά χαρακτηριστικά των προϊόντων που αγοράζουν. Το αν μετά θα
βρεθεί κάποιος ικανός προμηθευτής να προσφέρει το σωστό προϊόν ας το
αφήσουν στην αγορά δεν χρειάζεται να το προαποφασίσουν πριν από εμάς
για εμάς
</σοβαρά>

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS