Re: Οικολόγοι πράσινοι και ελεύθερο λογισμικό

Nick Kossifidis mickflemm at gmail.com
Sat Jun 6 19:53:15 EEST 2009

Την 6 Ιούνιος 2009 12:00 μμ, ο χρήστης Kostas
Boukouvalas<boukouvalas at gmail.com> έγραψε:

> [...]
> σκάφη-σκάφη, αυτό που τελικά προκύπτει από τη στάση του κόμματος της
> αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι υποκρισία. Γιατί ναι μεν μπροστά
> "στηρίζει" το ελεύθερο λογισμικό με διάφορες "πράξεις" από πίσω όμως
>
> α) *- το κακό σενάριο -* με υπόγειες σημαντικότερες "επενδύσεις
> πολιτικού κεφαλαίου" σε διάφορες εταιρείες και συγκεκριμένους
> αχυρανθρώπους του κόμματος αλλά και
> β) *- το καλό σενάριο -* με την ανικανότητα και την τύφλα που
> διακρίνεις ορισμένους πολιτικούς που έχει στις τάξεις του
>
> ακυρώνει όλα αυτά - αν τελικά έχει αγαθούς σκοπούς - που πράττει

Συγνώμη ρε Κώστα αλλά μπορείς να μου το δικαιολογήσεις λίγο αυτό που λες ?

Καταλαβαίνω πως έχεις κάτι με τη Διαμαντοπούλου αλλά από εκεί και πέρα
τίποτα από αυτά που γράφεις δεν στηρίζει τον παραπάνω ισχυρισμό σου.
Πώς θεωρείς εσύ ότι ακυρώνονται όλα αυτά που κάνει το ΠΑ.ΣΟ.Κ. για το
ελλακ και τα ανοιχτά πρότυπα (και τα ψηφιακά δικαιώματα -βλ.
Λαμπρινίδης-) με 2-3 τοποθετήσεις της Διαμαντοπούλου στον τύπο και πού
στηρίζεις τον ισχυρισμό σου ότι το ΠΑ.ΣΟ.Κ. υπόγεια κάνει επενδύσεις
πολιτικού κεφαλαίου κλπ (τι εννοείς με αυτό αλήθεια γιατί δεν τα πάω
καλά με τους δικηγορίστικους όρους, φυσικός είμαι).

Λες ότι το ΠΑ.ΣΟ.Κ. είναι "μπροστά" υπέρ του ελλακ και από πίσω κάνει
άλλα. Η πλάκα είναι ότι "από πίσω" έχει ελλακ παντού και "μπροστά" δεν
θυμάμαι να έκανε τόσο διαφήμιση όσο άλλα κόμματα που δεν έχουν κάνει
ΤΙΠΟΤΑ και είναι μόνο λόγια (είδες κανένα επίσημο mail να σκάει στη
λίστα όπως έκανε ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. στη discussion πχ για να μας πει ότι
έκαναν το φοβερό και τρομερό και υπέγραψαν το free software pact
τελευταία στιγμή ?). Όλα αυτά που ανέφερα παραπάνω το ΠΑ.ΣΟ.Κ. τα
έκανε σε μη προεκλογική περίοδο, όχι για να μαζέψει ψηφαλάκια αλλά
γιατί έχει δημιουργηθεί ολόκληρη ομάδα ανθρώπων στο ΠΑ.ΣΟ.Κ. και το
ίδιο το κόμμα σε πολιτικό επίπεδο έχει αλλάξει νοοτροπία όσον αφορά το
συγκεκριμένο θέμα.

Ειλικρινά τοποθετήσεις όπως η δικιά σου δεν βοηθάνε καθόλου στην
προσπάθειά μας να πιέσουμε το ΠΑ.ΣΟ.Κ. (το οποίο θα γίνει κυβέρνηση
όπως όλα δείχνουν) να συνεχίσει να στηρίζει το ελλακ, τις προάλλες που
έλεγα στα παιδιά να γράψουν κάποιο κείμενο επίσημα και να το στείλουν
στη λίστα και να υπογράψουν το free software pact ξέρεις τι μου έλεγαν
? Πως ότι και να κάνουν, μόνο και μόνο επειδή είναι το ΠΑ.ΣΟ.Κ. και
όχι κάποιο μικρό κόμμα (και καλά ποιο "καθαρό") το μόνο που θα λάβουν
είναι μπηχτές και κράξιμο (όπως είχα φάει εγώ όταν έστειλα mail για τη
μετάφραση του MediaWiKi αν θυμάσαι). Τελικά βλέπω πως έχουν δίκιο και
πραγματικά δεν έχει νόημα να ξαναγραφτεί κάτι εδωμέσα απ' τη πλευρά
του ΠΑ.ΣΟ.Κ. διότι υπάρχει τρελό κόμπλεξ τελικά που το ΠΑ.ΣΟ.Κ. έχει
κάνει έργο στο χώρο του ελλακ τι στιγμή που οι άλλοι ποιο αριστεροί,
ποιο καθαροί, ποιο γαμάτοι είναι μόνο λόγια και απλά ακολουθούν τη
γραμμή γιατί πουλάει στον κόσμο. Εκεί γιατί δεν μιλάς για υποκρισία
Κώστα ???

Ειλικρινά συγνώμη για την αναστάτωση, είναι η δεύτερη φορά που απαντάω
σε τέτοιο mail και θα έχετε τα χίλια δίκια να μου πείτε πάλι το "don't
feed the trolls", όμως όσο ορισμένοι νομίζετε ότι το ελλακ είναι
προνόμιο μιας ελιτ ομάδας ανθρώπων και πως μόνο ελιτ κόμματα έχουν το
δικαίωμα να αναφέρονται σε αυτό τότε πραγματικά δεν έχω καμία θέση
στην λίστα γιατί πιστεύω ότι το ελλακ είναι προνόμιο όλων... Επίσης αν
το ΠΑ.ΣΟ.Κ. έχει τέτοια αντιμετώπιση με όσα έχει κάνει για το ελλακ
και τα digitalrights, η Ν.Δ. ούτε που θα τολμήσει ποτέ να γράψει σε
αυτή τη λίστα και να ασχοληθεί με το θέμα. Γιατί πχ. η Κράτσα την
επόμενη φορά που θα την πάρουμε τηλέφωνο για το Χ θέμα στην ευρωβουλή
να μην μας γειώσει όπως έκανε με το IPRED2 όταν ξέρει πως ότι και να
κάνει θα φάει κράξιμο ??? Τελικά ο στόχος ποιος είναι για να καταλάβω,
να βγάλει ο καθένας το άχτι του ή να δούμε όλα τα κόμματα να
χρησιμοποιούν και να προωθούν ελλακ (και ιδιαίτερα τα κόμματα
εξουσίας) ???

> - - -
>
> Ιδιοποίηση του υπερπροϊόντος της δουλικής εργασίας! Μήπως η κυρία
> Διαμαντοπούλου θα έπρεπε να ψάξει αλλού εθελοντές προγραμματιστές
> ελεύθερου λογισμικού για να ιδιοποιηθεί το προϊόν της δουλικής
> εργασίας τους; (κατά συρροή και κατ΄ εξακολούθηση;;;) (sic αλλά και
> sick ταυτόχρονα).

/* Module info */
MODULE_AUTHOR("Jiri Slaby");
MODULE_AUTHOR("Nick Kossifidis");
MODULE_DESCRIPTION("Support for 5xxx series of Atheros 802.11 wireless
LAN cards.");
MODULE_SUPPORTED_DEVICE("Atheros 5xxx WLAN cards");
MODULE_LICENSE("Dual BSD/GPL");
MODULE_VERSION("0.6.0 (EXPERIMENTAL)");

...έχεις δίκιο, ξέχασα να βάλω τη Διαμαντοπούλου στους authors  :P

> [...]
> στρεβλό κεφάλαιο, έτσι όπως διαμορφώθηκε την τελευταία εικοσαετία.
> Θέλουν να το αλλάξουν; Ναι, και η απάντηση της κυρίας Κράτσα θεωρώ οτι
> προτάσσει τη σοβαρότητα έναντι του λαϊκισμού. Είναι σαν να λέει "Εμείς
> κύριοι είμαστε με τον turbo-καπιταλισμό σαν πάγια θέση. Ξέρουμε οτι ο
> κόσμος αλλάζει και υπάρχει και το ελεύθερο λογισμικό αλλά ξέρουμε
> επίσης οτι αυτό το πράγμα κοστίζει ως προς την επιμόρφωση (- και εδώ
> κολλάει γάντι το γράμμα της δασκάλας -) και δε κοροϊδεύουμε τον
> κοσμάκη. Έχουμε βάλει dual boot και από εκεί και πέρα επαφίεται στον

Ο.Κ. δηλαδή Διαμαντοπούλου - Κράτσα, 0 - 1, πες το απ' την αρχή να
ξεμπερδεύουμε...

> Αυτά τα ολίγα, και καλή ψήφο στις Ευρωεκλογές.

Και χωρίς προκαταλήψεις πάνω απ' όλα :P

--
GPG ID: 0xD21DB2DB
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)