"Eleutheres" Euroekloges

nikos roussos nikos at hellug.gr
Mon May 11 20:00:37 EEST 2009

On Mon, 11 May 2009 13:28:52 +0300
Eleftherios Kosmas <elkosmas at gmail.com> wrote:

> καλό θα ήταν να είχαμε και ένα domain για την πρωτοβουλία...
> εγώ μπορώ να πάρω ένα domain σε .net ή .org δωρεάν και να το κάνω hosting
> αλλά θα ήθελα το OK του συλλόγου για κάτι τέτοιο.

εννοείς ένα domain που θα κάνει redirect στο freesoftwarepact.eu ή σε κάποιο
section του hellug.gr ή ένα domain που θα έχει κάποιο site με κάποιο
περιεχόμενο;

νομίζω πως το σημαντικό είναι να το μάθει όσο περισσότερος κόσμος γίνεται, κι
αυτό μπορεί να γίνει τόσο μέσα απ' τα sites του hellug (όπου μπαίνει κόσμος
ούτως ή άλλως) όσο και μέσα από blogs, κλπ

επίσης υποθέτω πως το ελληνικού template του κειμένουν μπορεί να σταλεί και
στο freesoftwarepact.eu για να μπει στην κεντρική του σελίδα.

> Τότε θα το κάνουμε έτσι.... μήπως να βάλουμε και ένα συνοδευτικό κείμενο στο
> φάκελο πέραν του FSP; Ένα μικρό readme... τι λέτε;

θα μπορούσε ίσως να συνοδευτεί από κάτι εντελώς γενικό και συνοπτικό που να
εξηγεί τι είναι το ελεύθερο λογισμικό γιατί δυστυχώς θα υπάρχουν και
ευρωβουλευτές που θα χουν άγνοια.
πχ: http://hellug.gr/index.php/Linux/Ellak
http://mathe.ellak.gr/

--