"Eleutheres" Euroekloges

Eleftherios Kosmas elkosmas at gmail.com
Mon May 11 13:28:52 EEST 2009

2009/5/11 Paris Chrysos <parisx at gmail.com>

> Sygxaritiria Lefteri kai apo emena. Me taxydromio tha tous to steileis?
>
> gia thn enwsh April, ta stoixeia einai edw
> http://www.april.org/en/contact-us
>
> kalh synexeia!

Κατά προτεραιότητα αποστολή μέσω
1.email
2.fax (αν δεν έχουν email)
3.ταχυδρομείο (αν δεν έχουν ούτε fax)

το κείμενο επίσης θα αποσταλεί στους κομματικούς οργανισμούς για να το
προωθήσουν στους υποψηφίους τους

καλό θα ήταν να είχαμε και ένα domain για την πρωτοβουλία...
εγώ μπορώ να πάρω ένα domain σε .net ή .org δωρεάν και να το κάνω hosting
αλλά θα ήθελα το OK του συλλόγου για κάτι τέτοιο.

--
http://elkosmas.gr