[Fwd: RE: Convertible with Linux?] -Was (κάποτε): Laptop & Linux στην Ελλάδα κ.λ.π.

Χρήστος Σιουλής (Christos Sioulis) CSioulis at dsa.gr
Tue May 5 19:26:49 EEST 2009

FYI, και σε συνέχεια του thread σχετικά με τα laptops με Linux στην
Ελλάδα, σας στέλνω το παρακάτω thread με την νέα απάντηση που έλαβα
σήμερα (μετά την αποστολή του 1ου μηνύματος μέσα από το site της Intel),
για την αγορά ενός Classmate Convertible laptop με Linux, η οποία με
γέμισε άγχος:
-Λέτε να γνωρίζει ο υπάλληλος του Πλαισίου τι είναι "τα Linux" που θα
του ζητήσω ? :-P

PS1: Ναι, γνωρίζω ότι πέρυσι στο Πλαίσιο [και για να βλογίσω τα γένια
μου, αφού του την είχα πει προσωπικά στον Γεράρδη -τον οποίο τον ήξερα
από παλιά, όταν δούλευα στα περιοδικά της CompuPress- για το ότι το
Linux είναι 'super' λειτουργικό με αρκετούς πλέον οπαδούς και ότι δεν
πρέπει να το αγνοεί, κ.λπ.] πούλαγαν για ένα μικρό διάστημα και desktop
(TurboX) με προεγκατεστημένα linux (Ubuntu 8.04!) αλλά δυστυχώς το
εγχείρημα δεν περπάτησε, προφανώς για διάφορους λόγους (μη ενημερωμένοι
πωλητές, μειωμένο ενδιαφέρον/ανασφάλεια, αδυναμία υποστήριξης,
κοινότυπες αντιδράσεις τους κόσμου του στυλ "Τι? Δεν παίζει το CD με τα
παιχνίδια που έχουν δώρο τα Kellog's Corn flakes?"* κ.λπ.). Είναι
δύσκολο για μια κλασσική retail εταιρία __που δεν το πιστεύει__ να
επιτύχει να πλασάρει υπολογιστές με linux σε ανενημέρωτους πελάτες.
Όμως, εάν συνεχιστεί η υποστήριξη στο λειτουργικό από μεγάλους παίκτες
(DELL, HP, ASUS, κ.λ.π.) ΚΑΙ αν αυτό "πιάσει", τότε θα αναγκαστούν και
οι retailers να 'συμ-μορφωθούν'!

PS2: Υποτίθεται ότι τα Classmate τα έφερνε μέχρι σήμερα στην Ελλάδα μόνο
η Info-Quest (η οποία, βέβαια, στο site της αναφέρει μόνο για Windows
λειτουργικό). Για να δούμε τώρα από το Πλαίσιο τι θα μου πούν!

*=/PS3: Δεν το ανέφερα τυχαία! Σε ένα κουτί Kellogg's c.f. που πήρα
προχθές (κάποιο με ένα ελεφαντάκι, -μπορείτε να το βρείτε και να το
δείτε στα super markets χωρίς να το αγοράσετε) είχε δώρο ένα CD με
παιδικό παιχνίδι, για το οποίο στο κουτί επάνω αναφέρει (με έντονα
γράμματα) ότι "The including software is not compatible with MacOS or
Linux environment" (κάπως έτσι)!.
-Σκεφτείτε το ξανά! ΤΕΡΑΣΤΙΟ βήμα το να μην σε αγνοούν πια και να
νιώθουν την 'υποχρέωση' να αναφέρουν, με έντονα γράμματα, ότι δεν τρέχει
σε Linux!
Χ.Σ.