"Eleutheres" Euroekloges

Paris Chrysos parisx at gmail.com
Wed Apr 1 17:40:17 EEST 2009

Geia xara,

Exei ksekinhsei mia protovoulia gia mia koinh diakyrhksh ypopsifiwn
eurovouleutwn, enopshn twn prosexwn eklogwn. Pros to paron, thn protovoulia
sthrizoun oi antistoixes Hellug Gallias kai Italias. Mporeite na breite thn
proteinomenh xarta  (h opoia einai arketa minimum) edw:
http://www.freesoftwarepact.eu/post/The-Free-Software-Pact

Mou zhthsan apo Gallia na erthw se epafh me Ellhnes pou tha endiaferontousan
na symmetasxoun sthn kampania. Dedomenou oti se epipedo EE pernane polla,
(genika alla kai eidika) thewrw th sygekrimenh kampania arketa shmantikh...

Kata synepeia, an endiaferetai kapoios (skeftomoun apo to DS tou Hellug) na
erthei se epafh me tous Gallous, mporei na epikoinwnhsei mazi mou.

Kata ta alla, tha xreiastei sigoura mia metafrash sta Ellhnika, kathws kai
mia proseggish olwn twn kommatwn kai twn ypopsifiwn eurobouleutwn gia thn
ypografh ths en logw xartas...

Filika

Paris