Re: γιατί πρέπει να πληρώσω Windows για το laptop μου?

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Wed Apr 1 14:44:28 EEST 2009

Στις 1 Απρίλιος 2009 1:39 μμ, ο χρήστης George <geonik500 at gmail.com> έγραψε:
>  Ίσως μία πρώτη κίνηση θα ήταν να καταθέσει ο σύλλογος ένα γραπτό ερώτημα όσον
> αφορά το θέμα στο υπουργείο ανάπτυξης θέτοντας αυτά τα ερωτήματα.
> Κάτι ανάλογο είχε γίνει σχετικά με τις άδειες ΕΛΛΑΚ
> http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=2238&p=21137&hilit=+%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B1+%CF%87%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B7%CF%82#p21137.
> Θεωρώ ότι είναι πιο εφικτό αυτό ως πρώτο βήμα αφού δεν χρειάζεται να μπλεχτείς
> με το νομικό σύστημα, και με τα έξοδα που αυτό συνεπάγεται.
> Η γραπτή απάντηση του υπουργείου θα μπορούσε μετά να χρησιμοποιηθεί από τον
> [...]

Συμφωνώ απολύτως! Κάποιος από το ΔΣ του συλλόγου? Care to comment?
Νίκο? Παναγιώτη?

Νομίζω είναι διαφορετικό να απευθύνουμε ερώτημα στις αρχές ως άτομα κι
αλλιώς ως σύλλογος.

Να προσθέσω μια ιδέα: θα μπορούσαμε να οργανώσουμε μια καμπάνια για
την υπόθεση αυτή. Οι λεπτομέρειες είναι υπό συζήτηση, θα μπορούσαμε
πάντως να έχουμε μια ιστοσελίδα (σαν blog?) σαν κεντρικό σημείο
πληροφόρησης για κάθε μία από τις ενέργειες που έχουν γίνει. Including
ενέργειες από μεμονωμένα άτομα.

Όσο για τυχόν δικηγορικά έξοδα, εκτός του οτι ο σύλλογος με τους
πόρους του (δε ξέρω, υποθέτω...) ίσως θα μπορούσε να τα καλύψει,
σίγουρα θα υπάρχουν άτομα που παρακολουθούν αυτή τη συζήτηση τα οποία
θα είχαν τη διάθεση να βοηθήσουν οικονομικά μια τέτοια υπόθεση. Ακόμη
και μια δικαστική κίνηση. Εγώ ήδη έχω υπόψη μου έναν, πιστεύω θα
υπάρχουν κι άλλοι. Το πρωτεύον είναι να υπάρξει κινητοποίηση και
διάθεση.

Θοδωρής Λύτρας