γιατί πρέπει να πληρώσω Windows για το laptop μου?

Paraponiaris Ilias paraponiaris.ilias at gmail.com
Wed Apr 1 08:33:48 EEST 2009


Christos Ricudis wrote:
> Christos Nouskas wrote:
>> 2009/3/31 Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>:
>>  
>>> Γιατί δεν αγοράζεις από κατασκευαστή που σου δίνει την επιλογή να το
>>> πάρεις χωρίς λειτουργικό ή με Linux ? (πχ Dell). Αν το κάναμε αυτό, 
>>> τότε
>>> και οι υπόλοιποι που θα χάσουνε την πελατεία θα ξυπνήσουνε μια μέρα.
>>>     
>>
>>  ...και αυτό συνοψίζει και κλείνει την συζήτηση.
>>
>>   
>
> Yparxoun apisteyta polloi kaloi logoi na agoraseis sygkekrimena Dell :
>
> 1) To me diafora kalytero support apo opoiondhpote allon sthn Ellada. 
> Den kserw ti isxyei gia oikiakous kai mikrous pelates, alla 
> toulaxiston oson afora etairikous pelates, ean pote xreiasteite 
> support apo th Dell, molis to parete de 8a *ksanaskefteite* pote na 
> agorasete otidhpote allo.
>
> 2) Se arketes seires proiontwn, exeis poly kalh dynatothta 
> parametropoihshs kata thn agora. Polles fores stis epiloges 
> symperilambanetai kai h agora xwris leitourgiko systhma.
>
> 3) Poiothta kataskeyhs. Ayto isxyei bebaia gia olous tous epwnymous 
> kataskeyastes, alla apla ksebidwste mia mera ena Dell kai rikste mia 
> matia mesa. NAI, paizei rolo. Parempiptontws, endexomenws na mh 
> xreiasteite kan katsabidi. Se epipedo mesaiwn systhmatwn, h Dell apla 
> exei eksafanisei olous tous ypoloipous apo thn agora.
>
> 4) Prosfores. Ayto einai peristasiako bebaia, alla polles fores kanoyn 
> eksairetika endiaferouses prosfores.
>
> 5) Times. Dystyxws de briskw se kanena e-shop epitrapezious Dell gia 
> na sygkrinw, alla toulaxiston se mia periptwsh pou sygkrina paromoia 
> laptops, oi times tous htan sygkrisimes - isws kai ligo parakatw - me 
> tis idiokataskeyes twn alysidwn lianikhs.
>
> 6) Bgainoun KAI se rozaki.
>
> Yparxei mia pi8anothta na to ksanaskefteite :
>
> Gia mikrous/oikiakous pelates, den kserw ti isxyei sthn Ellada. 
> 8a'8ela na agoraza katey8eian apo th Dell, alla twra teleytaia to mono 
> poy anaferei to Ellhniko site tous einai mia synergasia me megalh 
> gnwsth alysida lianikhs ypologistwn, h opoia sto site ths mono poy den 
> tous exei kataxwniasmenous katw apo to xali, kai den exw idea an 8a 
> krathsoun thn idia poiothta yposthrikshs pou dinei h idia h Dell. 
> Epeidh prokeitai gia poly prosfath synergasia omws, krataw kapoies 
> epifylakseis.
>
>
Τον Μάρτη'07 αγόρασα ως ιδιώτης laptop απευθείας από την DELL. Τότε το 
site δεν ανέφερε καν για οικιακό χρήστη, αλλά δεν είχε καμία σημασία! 
Μπήκα στην  κατηγορία "Μεγάλοι Οργανισμοί", επέλεξα το laptop που με 
ενδιέφερε και έκανα τις επιλογές μου στα επιμέρους εξαρτήματα 
(build-to-order), τηλεφώνησα στο τμήμα πωλήσεων, έβαλα την παραγγελία 
τηλεφωνικά (όχι από internet), μου έδωσαν πάνω-κάτω τον ΦΠΑ ως έκπτωση, 
πλήρωσα μέσω πιστωτικής, πήρα απόδειξη λιανικής, μου είπαν ότι θα έχω το 
laptop παραδομένο στο σπίτι σε 20 μέρες, στο μισό χρόνο (10 μέρες) ο 
courier μου το παρέδωσε :)  ...ένα μήνα μετά έχυσα μια κούπα καφέ, 
γύρισα το laptop τούμπα να στραγγίξει, αλλά δεν δούλευαν 2-3 πλήκτρα του 
πληκτρολογίου, άνοιξα το manual σε pdf της DELL που σε καθοδηγούσε με 
φωτογραφίες αναλυτικότατα πως να κάνεις βίδες το laptop και να το 
ξαναδέσεις (!!!), έβγαλα το πληκτρολόγιο, το έπλυνα, το στέγνωσα, αλλά 
δεν έφτιαξε. Τηλεφώνησα στην εταιρία, τους είπα τι έκανα, μου είπανε 
καλά κάνατε(!) και ανοίξατε το μηχάνημα, καλά κάνατε και το πλύνατε, 
αφού δεν έφτιαξε θα σας στείλουμε ένα νέο αύριο το πρωί στο γραφείο σας, 
τι ώρα προτιμάτε; ...και όταν ρώτησα για το κόστος, μου απάντησαν ότι 
μόλις αγόρασα το μηχάνημα και το κόστος είναι μικρό και δεν θα με 
χρεώσουν τίποτα γιατί η εταιρία θέλει πρωτίστως ικανοποιημένους πελάτες 
που να νιώθουν ότι η DELL είναι δίπλα τους ...σε εμένα στην πράξη ήταν, 
τόσο απλά :) Πιστεύει κανένας ότι θα σκεφτώ άλλη εταιρία όταν έρθει η 
ώρα να ξαναγοράσω κάποιο μηχάνημα, ότνα η εμπειρία μου από HP και 
Fujitsu-Siemens ήταν να μένω χωρίς μηχάνημα αρκετές ημέρες ή και εβδομάδες;




More information about the Hellug mailing list