γιατί πρέπει να πληρώσω Windows για το laptop μου?

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Mar 31 15:08:49 EEST 2009

Theodore Lytras wrote:
> Στις 31 Μάρτιος 2009 2:41 μμ, ο χρήστης George Notaras
> <gnot at g-loaded.eu> έγραψε:
>
> Το θέμα δεν είναι ο κόπος, το θέμα είναι η προσφορά στην κοινότητα!
>
> Δεν έχουν κανένα δικαίωμα να μας επιβάλλουν με το ζόρι να πληρώνουμε
> τη Microsoft, ούτε είναι λύση να πάρει κανείς μοντέλο υπολογιστή που
> να μην έχει Windows, γιατί οι επιλογές είναι ελάχιστες.
>
> Αν κάποιος δεν κάνει τον κόπο, αυτό το πράγμα θα διαιωνίζεται. Και όσο
> περισσότεροι βγούμε μπροστά και βρούμε έναν τρόπο συντονισμένα να
> ενεργήσουμε, τόσο μικρότερος κόπος θα είναι για όλους.

Μισό λεπτό. Σε κάποια πράγματα είμαι λίγο εξτρεμιστής, οπότε όλα τα
παραπάνω τα θεωρώ κάπως "ημίμετρα". Αν δεν συμφωνείς και όντως θέλεις να
αλλάξει κάτι και θέλεις πραγματικά να στείλεις ένα μήνυμα, άντεξε στην
ανάγκη σου για laptop και μην το αγοράζεις. Αυτό, αν γίνει από πολλούς,
νομίζω ότι θα στείλει ένα καλό μήνυμα στους κατασκευαστές hardware και
software.