Re: γιατί πρέπει να πληρώσω Windows για το laptop μου?

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Tue Mar 31 14:39:54 EEST 2009

Στις 31 Μάρτιος 2009 1:43 μμ, ο χρήστης Yannis Tsop <ogiannhs at gmail.com> έγραψε:
> To MAcOS den einai ksexwristo proion kai h adeia xrhshs proypothetei
> hardware tis Apple. Enw gia ta windows pas sto mpakaliko sth gwnia kai
> agorazeis miso kilo an thes.
>
> Gia ayto to logo einai paranomo to bundling twn windows ;)

Πάντως θα ήταν πολύ χρήσιμη μια νομική επεξήγηση του θέματος, αν μας
παρακολουθεί κάποιος δικηγόρος, ή κάποιος που έχει φίλο δικηγόρο, ή
κάποιος γενικά που έχει τις νομικές γνώσεις.

Να μαθαίναμε δηλαδή πάνω σε ποιά νομολογία συγκεκριμένα μπορεί να
στηριχθεί κανείς για να παραπονεθεί στις αρχές (συμπεριλαμβανομένων
των δικαστηρίων - ωραία δε θα ήταν μια ομαδική αγωγή?).

Θοδωρής