Google summer of code 2009 - Wireless projects

Nick Kossifidis mickflemm at gmail.com
Sat Mar 21 14:50:01 EET 2009

Hello ppl ;-)

Gia opoion endiaferetai, fetos to GSoC exei kai kapoia projects pou
aforoun to wireless networking sto Linux kai einai arketa
endiaferonta.
Edw -> http://wireless.kernel.org/en/developers/GSoC/2009 mporeite na
deite th lista me ta projects kai analytikotera ti paizei.

Tha xarw poly na dw Ellhnes na symmetexoun, dystyxws den exw
asxolhthei me kanena apo ayta ta themata alla an mporw na vohthisw
kapws let me know (oi mentors einai poly kaloi oloi tous kai poly kala
paidia ap' oso tous gnwrizw kai exoume doulepsei mazi, enw kai h
mailing list mas einai arketa filoksenh se osous psaxnontai) ;-)

--
GPG ID: 0xD21DB2DB
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)