Public Digest, Vol 43, Issue 8

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Thu Mar 12 11:19:47 EET 2009

Στις 12 Μάρτιος 2009 10:48 πμ, ο χρήστης lefteris <gio-pal at otenet.gr> έγραψε:
> Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση την εντύπωσής σου πως δεν προδίδει σοβαρό
> άνθρωπο το στυλ μου.
> Επίσης και για το να είμαι έτοιμος για δημόσιο αντίλογο ( δεν θα μπορούσα να
> το φανταστώ )
> Σου προτείνω αντί να ζητάς περισσότερα από μένα να διαβάζεις " την ψυχολογία
> του όχλου " του
> Λεμπόν. Τη δυνατότητα που έχει ο καθένας μας να συντονίζεται άμεσα με το
> στίγμα του όχλου,
> την κοινή γραμμή και την υποταγή στο πνεύμα του και την ανάγκη του να
> εκφράζει τη δυναμική συμμετοχή του
> [...]

Άρα, όπως σου απάντησα ήδη και στο πμ (copy/paste):

"Τίποτα ύποπτο. Θα ήλπιζα να μη γίνει flamewar, ή έστω αν γίνει, να
γίνει με συγκεκριμένα επιχειρήματα και σε ένα ορισμένο επίπεδο. Γιατί
εμείς οι υπόλοιποι δεν έχουμε καμμία όρεξη να διαβάζουμε
μαλλιοτραβήγματα στο mailbox μας."

Κατά τα λοιπά, postαρες στη λίστα, απάντησα στη λίστα. Μου έστειλες
πμ, σου απάντησα σε πμ. Ξαναστέλνεις στη λίστα (δευτερόλεπτα μάλιστα
προτού προλάβω να σου στείλω απάντηση στο πμ σου), ξαναστέλνω και εγώ
τώρα στη λίστα. Που το περίεργο?

Φεύγω τώρα γιατί είμαι και στη δουλειά. Το απόγευμα που θα ξαναμπω στο
mail ελπίζω να βρώ ένα καλο flamefest!!

Θοδωρής

<me feeding the trolls />