Public Digest, Vol 43, Issue 8

lefteris gio-pal at otenet.gr
Thu Mar 12 10:48:00 EET 2009

Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση την εντύπωσής σου πως δεν προδίδει σοβαρό
άνθρωπο το στυλ μου.
Επίσης και για το να είμαι έτοιμος για δημόσιο αντίλογο ( δεν θα
μπορούσα να το φανταστώ )
Σου προτείνω αντί να ζητάς περισσότερα από μένα να διαβάζεις " την
ψυχολογία του όχλου " του
Λεμπόν. Τη δυνατότητα που έχει ο καθένας μας να συντονίζεται άμεσα με το
στίγμα του όχλου,
την κοινή γραμμή και την υποταγή στο πνεύμα του και την ανάγκη του να
εκφράζει τη δυναμική συμμετοχή του
δείχνοντας ότι μπορεί κι αυτός να χτυπήσει αλύπητα.

Αν πραγματικά σε ενδιαφέρει τι τρέχει με μένα και το σύλλογο ας μου
έστελνες μόνο πμ να με ρωτήσεις απλά.
Η άποψή σου περί σοβαρότητας μου φαίνεται ότι πιο πολύ ήθελες να την
πεις δημοσίως παρά να με προστατέψεις
ως προς το λάθος τακτικής μου. Επειδή ακριβώς δεν θα έχανε την ουσία του
το αίτημά σου να γίνω πιο σαφής !
Άρα ....