Public Digest, Vol 43, Issue 8

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Thu Mar 12 09:21:38 EET 2009

Στις 12 Μάρτιος 2009 8:48 πμ, ο χρήστης lefteris <gio-pal at otenet.gr> έγραψε:
> Και τώρα που υπάρχει άλλος ταμίας, ίσως να φροντίσει καλύτερα ώστε να μου
> δώσετε τα 40 Ευρώ πίσω, τα οποία τσάμπα σας τα έδωσα.

Όταν γράφεις στην Public, σε διαβάζουν και άνθρωποι που δεν είναι μέλη
του Hellug -καλή ώρα- και που δε ξέρουν τι θέμα μπορεί να έχεις με το
σύλλογο.

Επομένως καλό θα ήταν να παραθέσεις περισσότερες πληροφορίες.
Διαφορετικά ο μόνος που εκτίθεται είσαι εσύ.

Επειδή λοιπόν το στυλ του μηνύματός σου δε προδίδει άνθρωπο σοβαρό
(σχολιάζω το στυλ, όχι εσένα σαν άνθρωπο, αφού δε σε ξέρω), και επειδή
όπως όλοι ξέρουν σ'όλο τον πλανήτη, μετά την απομάκρυνση από
οποιοδήποτε ταμείο ουδεν λάθος αναγνωρίζεται (πόσο μάλλον για 40
Euro), νομίζω οτι είναι καλύτερα να πας σπίτι και να μη δώσεις καμμία
συνέχεια.

Αν πάλι επιλέξεις να δώσεις συνέχεια, τουλάχιστον εξήγησε στη λίστα
ήρεμα και σοβαρά ποιό είναι το πρόβλημά σου, να καταλαβαίνουμε κι
εμείς οι υπόλοιποι. Να είσαι όμως προετοιμασμένος και για το δημόσιο
αντίλογο από τη μεριά του συλλόγου. Your choice.

Φιλικά,
Θοδωρής Λύτρας

P.S.: Hopefully I'm not feeding the trolls...