Re: [Open-source] Δελτίο Τύπου: Παραβίαση κοινοτικού δικαίου υποπτεύεται η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στη συμφωνία κυβέρνησης-Microsoft

george fragos fragos.george at gmail.com
Sat Feb 14 13:36:16 EET 2009

 Το καλοπροαίρετο αίσθημα ατομικής ευθύνης σε ό,τι αφορά κοινωνικά ή
συλλογικά προβλήματα δεν πρέπει να οδηγεί στην αποσόβηση ή παραγνώριση
των πολλαπλάσιων ευθυνών των κρατικών μηχανισμών!  Η παραγνώριση αυτή
εκφέρεται, τελευταίως, και από στόματα νυν και τέως υπουργών της
κυβέρνησης, με στόχο την αποενοχοποίηση του Κράτους και την
ενοχοποίηση/εγκληματοποίηση μιας ολόκληρης Κοινωνίας!!  Η σύγχυση της
τελευταίας και η εξατομίκευση παίρνουν τέτοιες διαστάσεις που όχι
μόνον οι "ρόλοι" αλλά και οι συνειδήσεις αντιστρέφονται!

Στις 14 Φεβρουάριος 2009 6:42 πμ, ο χρήστης Nikos Alexandris
<nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de> έγραψε: