Endiaferon project

Yannis Tsop ogiannhs at gmail.com
Sat Feb 14 13:33:56 EET 2009

  Etyxe aytes tis hmeres na exw ligo xrono kai asxolithika me kati pou
me etrwge kairo. Na xrhsimopoihsw to Wii remote ws input device sto PC
mou. Telika apodixthike tragika eykolo. Gia ubuntu (pou yparxoun odhgies
sto http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=993376) einai thema 5
leptwn na to exeis up and running (den nomizw oti diaferei kai poly gia
alles dianomes).
  Xreiazesai omws sensor bar gia na douleyei swsta. Xarin aplothtas
agorasa me 10 eyrw mia apo to eshop.gr (
http://www.e-shop.gr/show_main.phtml?id=WII.00191 ), an kai tha
protimousa mia usb sensor bar, wste na kleinei aytomata otan kleinei to
pc kai na mh xreiazetai kai mpataries (alla tha eprepe na thn parageilw
apeksw kai na perimenw akoma). Epishs xreiazetai na exeis ena bluetooth
dongle sto pc.
  Pleon antikatesthsa to mouse me to Wiimote kai analoga me to mhxanhma
pou to syndew exw kai diaforetiko configuration. Sto multimedia PC exw
balei antistoixhseis plhktrwn gia hxo (volume up, volume down, mute) kai
pause, enw px otan to xrhsimopoihsw gia parousiaseis tha exw F5, Esc
klp. Yparxoun kapoioi poy to xrhsimopoioun me to whiteboard (den kserw
kan ti einai ayto alla an thelei kapoios mporw na to dokimasw an
paizei). To kostos se hardware einai gyrw sta 60 eyrw (40 Wiimote, 10
sensor bar, 10 bluetooth) kai exei ena monadiko input device anti tou mouse.

Yannis Tsopokis