Stop software patents

Konstantinos Daskalopoulos kdask at devnull.gr
Fri Feb 6 16:06:25 EET 2009

Καλησπέρα,

Δεν ξέρω αν είναι το σωστό μέρος για να το αναφέρω αλλά
στην σελίδα με την φόρμα για υπογραφή
http://stopsoftwarepatents.eu/sign/nat/

και συγκεκριμένα εκεί που λέει "Αμερικανικά λάθη"
υπάρχει ένα link "<a..." στο wiki το οποίο δεν κλείνει και έτσι όλα τα παρακάτω
μαζί και η φόρμα έχουνε γίνει link και είναι αρκετά δύσκολο να
υπογράψεις, τουλάχιστον σε firefox.