άλλο βήμα μπροστά

rkwesk at freemail.gr rkwesk at freemail.gr
Wed Jan 21 10:40:01 EET 2009

Γειά σας

Μας ζήτησε να κάνουμε μία παρουσίαση στους δασκάλους του 9ου Γυμνασίου Περιστερίου. Ο Ιάκωβος Στέλλας και εγώ είμασταν. Ύστερα, μας έγραψε αυτός που μας κάλεσε:

Richard
Aγαπητοί φίλοι Ρίτσαρντ & Ιάκωβε,

H παρουσίασή σας προχτές στη βιβλιοθήκη
άρεσε στους εκπ/κους που παραβρέθηκαν.
Επίσης ήρθαν άλλοι δύο εκπ/κοι, που δεν παραβρέθηκαν, και ζήτησαν κόπια του Ubuntu 8.10.

Γνωστοποίησα την παρουσίαση στα εξής μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

http://vivliothiki.blogspot.com/2009/01/linux.html
http://forum.hellug.gr/index.php?topic=3504.msg28205#msg28205
http://3gym-kerats.att.sch.gr/library/forum/viewtopic.php?p=2929#2929

Το τελευταίο είναι το
Π.Φ.Σ.Β. - He.S.Li.F.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΦΟΡΟΥΜ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ
- HELLENIC(GR) SCHOOL LIBRARY FORUM
κλειστό φόρουμ με μέλη μόνο υπευθύνους σχολικών βιβλιοθηκών
(η ανάρτησή μου ήδη διαβάστηκε 24 φορές)

--
Εμμανουήλ Νίνος
ΠΕ 06, Dip RSA TEFL,