[Fwd: [Open-source] Ελληνοποιημένο CompiereERP]

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Tue Nov 11 13:22:27 EET 2008

When the date was Tuesday 11 November 2008, Christos Ricudis wrote:

> Pano,
>
> Otan h (opoiadhpote sygxronh) glwssa programmatismou sthn opoia einai
> grammenh mia platforma ERP ginetai
> krithrio protimhshs h aporripshs ths platformas, kapou thn exeis xasei
> th mpala.

H Java (και γενικότερα οι «σύγχρονες γλώσσες προγραμματισμού») δεν είναι
απλά μια γλώσσα, είναι μια πλατφόρμα, ένα οικοσύστημα. Αν ο σκοπός σου
είναι αποκλειστικά η χρήση ενός προϊόντος, τότε ίσως να μη παίζει πολύ
σημαντικό ρόλο. Αν όμως θέλεις να το παραμετροποιήσεις/εξελίξεις, τότε μια
ορθολογικά διαμορφωμένη άποψη για τη πλατφόρμα, αποτελεί ένα σεβαστό
κριτήριο.

--
 Μιχάλης Ιατρού (rfgh)