ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Φόρουμ Ubuntu-GR, περάσαμε τα 1000 μέλη (forum.ubuntu-gr.org)

nikos roussos nikos at hellug.gr
Sat Nov 1 19:33:54 EET 2008

On Sat, 01 Nov 2008 17:53:19 +0200
Kostas Papadimas <pkst at gmx.net> wrote:

> Γιατί ο hellug να βλέπει ορισμένες προσπάθειες σαν
> ανταγωνιστικές εναντίον του? Γιατί να μην βλέπει σαν ευκαιρία ανάπτυξης
> του ελεύθερου λογισμικου (και του συλλόγου ειδικότερα) προσεγγίζοντας με
> κάποιο τρόπο τις άλλες προσπάθειες? π.χ μόνο εγώ βλέπω ότι 1000 χρήστες
> ubuntu - που το 99% απο αυτούς είναι νέοι χρήστες και  ούτε έχουν
> γνωρίσει ή ακούσει για τον Σίμο, το Μπολη, τον Ευριπίδη, τον Μιχάλη ή
> τον Ρικούδη- είναι πιθανώς μια καλή δεξαμενή για νέο "αίμα" στο σύλλογο?

συμφωνώ πως δεν υπάρχει λόγος να μένουμε σε προσωπικές αντιπαλότητες και
προφανώς ο hellug δεν βλέπει ανταγωνιστικά το forum της ελληνικής κοινότητας
ubuntu. (αν δεν κάνω λάθος συμμετέχουν και μέλη του hellug). ό,τι υπάρχει
για να βοηθάει νέους χρήστες καλό είναι, είτε γίνεται απ' τον hellug είτε όχι.

χωρίς να προσπαθώ να ερμηνεύσω τον θάνο, η αντίδραση του ήταν περισσότερο ως
διαχειριστή της λίστας σε ένα συγκεκριμένο email και δεν νομίζω να έχει
κάποιο πρόβλημα με το συγκεκριμένο forum ή οποιαδήποτε άλλη προσπάθεια εκτός
hellug.

αν κάποιοι προσπαθούν να δημιουργήσουν μια διάσπαση "hellug vs άλλοι", το
καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να τους απομονώσουμε.

--
nikos roussos
pgp: 1AFCC7D3