to be thin or not to be thin

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Wed Oct 29 14:38:36 EET 2008

Με αφορμή το παρακάτω μήνυμα θα ήθελα να σας θυμίσω την πρόσκληση για
επίσκεψη και παρουσίαση του Linux από το 3ο Δημοτικο Σχολείο Αγ.
Αναργύρων. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε σε αυτό το
thread:
http://lists.hellug.gr/pipermail/public/2008/009584.html

Τα στοιχεία επικοινωνίας για να κανονιστεί η συνάντηση είναι

Ελένη Γκάγκαλη
δασκάλα της έκτης τάξης 3ου Δημοτικου Σχολείου Αγ. Αναργύρων
egagali at gmail.com

Ξέρω ότι είστε απασχολημένοι, αλλά σε νεότερη επικοινωνία με τη
δασκάλα, μου είπε ότι θα ήθελε άμεσα μια πρώτη επαφή για να γίνει ίσως
και μια εκτίμηση  του χρόνου της επίσκεψης, μια και έχει ήδη αναφέρει
ότι προσπαθεί να κανονίσει κάτι τέτοιο στα παιδιά και έχουν ξεσηκωθεί
και την ρωτάνε, και φοβάται μην μείνει εκτεθειμένη. Οπότε όποτε
μπορέσει κάποιος από το σύλλογο ας στείλει ένα email για να ξεκινήσει
η επικοινωνία και να δρομολογηθεί η επίσκεψη.

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.