Υπολογιστής με Linux από το Carrefour (299 euro)

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Mon Oct 20 11:15:43 EEST 2008

Boukouvalas Kostas wrote:
> Καλημέρα, προς ενημέρωση όλων, από σήμερα με 299 ευρώ το Carrefour
> δίνει υπολογιστή με Linux. Προσέξτε τη διαφήμιση έχει ένα από τα
> κλασσικά σήματα του Linux. Τους έκανα μια πρόταση ως TheLUG (με Cc στο
> labthess ατ hellug τζιαρ) να διαφημίσουμε τον υπολογιστή με banner στο
> site 30e/ημέρα αλλά δεν απαντήσαν. Ζητώ συγγνώμη που έδρασα μονάχος
> απλά τέτοια πράγματα είναι ευκαιρίες για να βγάλει χρήματα η Ομάδα και
> κατά τη γνώμη μου δε πρέπει να χάνονται. Πάντως είναι ιδιαίτερα
> ευχάριστο το γεγονός ότι μια κολλοσιαία αλυσίδα καταστημάτων κάνει
> αυτό το πράγμα.

> [...]

Oxi. Einai apla to Acer Aspire One, poy einai genikws poly ths modas,
trexei ena a8lio linux distro apo th mana tou, to poylane oloi (plaisio,
multirama, kai de symmazeyetai), kai to carrefour ebale apla ena stock
photo - oi idioi mporei na mhn kseroun kan ti einai to linux. Me alla
logia, den yparxei tipote periergo sto olo 8ema.