Προεγκατεστημένο OpenOffice [was Re: παραπλάνησαν την Βουλή Αλογοσκούφης και Παπαθανασίου με την σύμβαση της Microsoft]

Yiannis Belias orion at linux.gr
Fri Oct 17 22:27:13 EEST 2008

O/H Theodore Lytras έγραψε:
> [...]
> mail[1], κλπ? Και εννοώ καμπάνια με στόχευση τα μικρά μαγαζιά
> πληροφορικής και τις μικρές-μικρομεσαίες επιχειρήσεις[2].
>
> Και το λέω διότι συνειδητοποιώ οτι το xyz Πλαίσιο, Multirama, etc δε
> θα κάτσουν δυστυχώς ποτέ να προσφέρουν λύσεις βασισμένες σε ελεύθερο
> λογισμικό (μακάρι να με διέψευδαν!). Όμως αν εγώ είχα ένα μικρομάγαζο
> στην επαρχία, δε θα κέρδιζα προωθώντας έτοιμους, φθηνούς desktop
> υπολογιστές με προεγκατεστημένο linux και βασικές εφαρμογές γραφείου?
> Με το κατάλληλο marketing (που περιλαμβάνει και το "word-to-word"
> marketing/advocacy), θα πουλούσα τρελλά!

Πληροφοριακά, με το μπαμ που έγινε με το "δες την ψηφιακά"
http://www.destinpsifiaka.gr/FAQs/Foitites.aspx [κοιτάξτε το 15.]
όλοι δίνουν φορητούς με open ή M$ Office, πχ:
http://www.plaisio.gr/productlist.aspx?catalog=21&category=1000000382
http://www.multirama.gr/products/digital/product?pid=0354914
Αυτά που έχουν open office, είναι περίπου 60€ φθηνότερα στο Πλαίσιο
(τουλάχιστον στο site τους).
Βέβαια αμφιβάλλω αν όσοι φοιτητές έκαναν αγορά [3995 μέχρι τώρα] έχουν
καταλάβει τι παίζει... :~\

> Comments?

Δικά σου :)

> Θοδωρής