[Thelug] παραπλάνησαν την Βουλή Αλογοσκούφης και Παπαθανασίου με την σύμβαση της Microsoft

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Fri Oct 17 12:52:52 EEST 2008

On Fri, 2008-10-17 at 10:50 +0300, kostis Ventrix wrote:
> Καλά κάνουν. Μας συμφέρει αυτό... Τώρα να δεις πόσοι ιδιώτες,
> επιχειρήσεις και οργανισμοί θα στραφούν προς το ελεύθερο λογισμικό....

Κώστα καλημέρα. Επέτρεψέ μου σε παρακαλώ να εκφράσω τον προβληματισμό
μου.

Αν και είμαι *φουλ* υπερ του ελεύθερου/ανοιχτού κώδικα λογισμικού, πάντα
προβληματίζομαι σχετικά με το αν η μεγάλη πλειοψηφία της προηγούμενης
γενιάς είχε (και έχει) πραγματικά την επιλογή ανάμεσα στο ελεύθερο και
το ανελεύθερο λογισμικό.

Νομίζω ότι, δυστυχώς, η προηγούμενη γενιά στη χώρα μας δεν είχε (και
δυσκολεύεται αφάνταστα να την έχει). Ο κόσμος που μεγάλωσε χωρίς
υπολογιστή είναι κατά κάποιον τρόπο εγκλωβισμένος στον "λάθος"
μονόδρομο.

Ίσως λοιπόν να χρειάζεται κάτι παραπάνω από 100 ή 1000 ή γιατί όχι 10000
ενεργούς, πάσης φύσεως λινουξάδες, για να μάθει ο κόσμος ότι υπάρχει το
δικαίωμα της επιλογής. Θα ήταν ευχής έργο αν δημόσιοι οργανισμοί και
ινστιτούτα να υποστηρίξουν έμπρακτα την ενημέρωση, και γιατί όχι την
διάθεση, του ελεύθερου/ανοιχτού κώδικα λογισμικού.

Νίκος