Re: παραπλάνησαν την Βουλή Αλογοσκούφης και Παπαθανασίου με την σύμβαση της Microsoft

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Oct 16 15:55:32 EEST 2008

2008/10/16 Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr>:
> [...]
>
> Δεν διαφωνω καθολου, αλλα δικος μας στοχος δεν ειναι να πληξουμε την
> πολιτικη αξιοπιστια του Αλογοσκουφη.
>
> Δικος μας στοχος ειναι να πληξουμε ενα μνημονιο συνεργασιας και τις
> εκτελεστικες του συμβασεις, που (οταν) παρεμποδιζουν την εξαπλωση του Linux,
> του ελευθερου λογισμικου, και των ανοιχτων προτυπων, και εισαγουν
> μονοπωλιακους περιορισμους στις προμηθειες του Δημοσιου τομεα.

Νομίζω ότι έχεις δίκιο γενικά αλλά όχι ειδικά. Μια ιστορία 4ων
προτάσεων εξηγεί το γιατί καλύτερα νομίζω:

<<<
ο Γιώργος και ο Χρήστος είναι οδηγοί αγώνων formula 3 και ο σκοπός του
Χρήστου είναι να βγει πρώτος στον επόμενο αγώνα. Την ημέρα του αγώνα ο
Γιώργος κατεβαίνει με  αυτοκίνητο που έχει ντεπόζιτο 100 λίτρα
παραπάνω από το επιτρεπόμενο. Ο Χρήστος το βλέπει αλλά επειδή ο σκοπός
του δεν είναι να πλήξει την αξιοπιστία του Γιώργου αλλά να κερδίσει
τον αγώνα δεν λέει τίποτα...

Ο Χρήστος χάνει τον αγώνα γιατί κάνει 2 στάσεις για ανεφοδιασμό παραπάνω.

Με άλλα λόγια: Ναι, σωστό είναι να μην μας νοιάζει τι λάθη κάνει ο κος
Αλογοσκούφης γενικά σαν πολιτικός αλλά μας νοιάζει πολύ τι λάθη κάνει
ειδικά στο συγκεκριμένο θέμα (συμφωνία με Microsoft).