Re: παραπλάνησαν την Βουλή Αλογοσκούφης και Παπαθανασίου με την σύμβαση της Microsoft

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Oct 15 22:12:49 EEST 2008

2008/10/15 Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr>:
> [...]
> Εαν για παραδειγμα ρωτηθει τωρα ο Αλογοσκουφης
>
> "Παραπλανησατε η οχι την Ελληνικη Βουλη οταν ειπατε οτι το κειμενο εχει
> ελεγχθει απο την Ε.Ε. και ειναι συμβατο με τις κοινοτικες οδηγιες;"
>
> μπορει καλλιστα να απαντησει κατι σαν :
>
> "Το κειμενο αυτο επιβεβαιωνει απολυτως την αρχικη μας τοποθετηση στη Βουλη
> οτι η Ε.Ε. δεν εχει καμμια διαφωνια με το κειμενο του Μνημονιου Συνεργασιας,
> και οτι δεν υπηρξε καμμια παρατυπια εκ μερους της κυβερνησης σχετικα με την
> ενημερωση της Ε.Ε. για το Μνημονιο Συνεργασιας. Συνεπως, δεν υπηρξε καμμια
> [...]

ο καθένας λέει ότι θέλει αλλά ας μην ξεχνάμε ότι εμείς που είμαστε
βουτηγμένοι στην τεχνολογία έχουμε έναν σύμμαχο για να καταλαβαίνουμε
ποιος λέει ψέματα και ποιος αλήθεια. Τα πρακτικά της βουλής είναι στο
internet και εκεί γράφει [1]:

22/6/07 ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ (Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών):
Πριν φέρουμε [τη συμφωνία με την MICROSOFT] για κύρωση στη Βουλή, την
έχουμε στείλει στην Ευρωπαϊκή Ένωση για να είμαστε βέβαιοι ότι είναι
απόλυτα συμβατή με τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η πληροφόρηση
που έχουμε είναι ότι είναι απόλυτα συμβατή και γι' αυτό το λόγο θα
έρθει για κύρωση στη Βουλή και θα τη συζητήσουμε τότε με κάθε
λεπτομέρεια.

συνεπώς: Ναι, ο κος Αλογοσκούφης στις 22/6/07 μας είπε ψέματα (κακό) ή
έκανε σοβαρό λάθος (λιγότερο κακό αλλά παρόλα αυτά κακό)

Αυτός που δεν είπε ψέματα είναι ο κος Παπαθανασίου ο οποίος ανέφερε επι λέξη[2]:

24/1/08 ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ (Υφυπουργός Οικονομίας και Οικονομικών):
Πάω και στο τελευταίο, το οποίο είναι θέμα της συμφωνίας της
Ευρωπαϊκής Ένωσης. [...] Εγώ είπα ότι υπάρχει συμφωνία, δεν είπα ότι
υπάρχει έγγραφο, γιατί δεν γνωρίζω αν υπάρχει έγγραφο -- ξέρω ότι
υπάρχει συμφωνία.