Infosystem 08 - φωτοσχολιασμός

Tsabolov Sergey econlab at uom.gr
Thu Oct 9 19:36:19 EEST 2008

Κάπως δεν το κατάλαβα , επειδή είναι σε flash αυτό είναι το πρόβλημα ?
Εάν είναι πρόβλημα να είναι σε flash τότε γιατί πολλές φορές γράφουμε
και ζητάμε σαν χρήστες από την Adobe να φτιάξε σωστό flash package για
Λίνουξ ?

Επειδή υπάρχουν σε πολλές σελίδες flash διαφημιστικά και βίντεο και θα
έχουμε πρόβλημα να τα δούμε εάν δεν θα έχουμε flash  package σε Ubuntu ,
Debian , Fedora , Mandriva ktl .οπότε δεν νομίζω ότι πρέπει να
κατακρίνουμε χρήση τις τεχνολογίας αυτής , θα λέγαμε ένα μεγάλο μπράβο
στην Adobe εάν αύριο θα έβγαζε  ένα  Flash MX 2008  για λίνουξ  έτσι
δεν είναι  και  π.χ.  Photoshop  τι θα λέγανε  γραφίστες τότε  και η
διαφημιστές   εάν θα υπήρχε ένα Flash MX για Λίνουξ και Photoshop για
Λίνουξ ότι δεν μπορούμε να το έχουμε επειδή είναι εμπορικό και κλειστό  .

*Οπότε εδώ νομίζω ότι δεν χωρά σχολιασμός που να παίζουν  με ελεύθερο
λογισμικό .
*

Όλοι μας θέλουμε να υπάρχουν προγράμματα  για επαγγελματίες κάποιον
εταιρειών που χρειάζονται και που έχουμε συνηθίσει να το κάνουμε με
εργαλεία όπως Photoshop , Flash MX , Autocad  ktl .

O/H V13 έγραψε: